09.01.2024р.
Гурток "Олівець-малювець"
Гурток "Павутинка"
Тема: Виконання зображення "хвиля". Ознайомлення з базовою формою нитяної графіки "хвиля". Тренувальна вправа їз зображення та виконання її заповнення ниткою.
Сьогодні продовжуємо вивчення базових форм нитяної графіки - "дуга" .
То що ж таке дуга?
Дуга - це зображена частина лінії на колі. Можна сказати, що це частина кола, яка має дві точки початок і кінець.Дуга може мати будь-яке місце на колі. Тобто дуга може виглядати так на будь-якому місці де вона зображена.
Щоб працювати із цим зображенням нам треба її намалювати на виворітному боці картону. Потім виготовити схему. Проколоти дугу шилом через 5 мм дірочка від дірочки.І використовуючи правило заповнення базової форми "дуга", виконати заповнення ниткою за інструкцією на фото. Дотримуючись числових показників за стрілочками.Починати треба з першої дірочки (немає різниці з якого боку зправа чи зліва), Якщо дуга гарно вигнута, як на малюнку, то ми знаходимо другу точку в середині дуги та повертаємось назад на лицевий бік картону через сусідню дірочку. Далі продовжуємо почерговий рух заповнення ниткою дірочок поки не дійдемо до останньої дірочки.
08.01.2024р.
А що ж таке асиметрія? Літера «а» на початку цього слова є показником протилежності, тобто відсутності (у цьому випадку — симетрії).
Асиметрія – це порушення симетрії елементів у межах цілого. асиметричність одягу створює враження руху, активності.
Легше зрозуміти ці поняття розглянувши малюнок. На ньому зображено два дерева. Проведемо віс (поділимо дерева навпіл з гори до низу) та розглянемо кожну з половинок дерева що утворились. Ми бачимо, що малюнок першого дерева має однакове розгалудження крони, а на іншому малюнку половинки відрізняються одна від одної зовсім. Тому ми можемо зробити висновок та запам'ятати, Що на першому малюнку зображення симетричне один одному, а на другому асиметричні. (Ілюстраційний матеріал використала з інтернет ресуру).
28.11.2023р.
Далі заповнення кожної з 6 частин по колу використовуючи правило заповнення базової форми коло І способом. При цьому рухаємось по колу хоч у нас частинка має зображення трикутника.
27.11.2023р.
Доброго дня!
10.10.2022р.
Гурток "Олівець-малювець" ( ІІ група)
Тема: Натюрморт з геометричних фігур у різних положеннях на білому фоні.
10.10.2022р.
Гурток "Павутинка" (ІІІ група)
Тема: Виконання малюнка орнаменту за задумом вихованців в техніці нитяна графіка.
Орна́мент (від лат. ornamentum — прикраса) — візерунок або узор, побудований на ритмічному повторенні геометричних елементів, стилізованих тваринних чи рослинних мотивів.Орнаменти ми зустрічаємо дуже часто на вишивках українського національного одягу та речей. Є види орнаменту:рослинний,зооморфний, антропоморфний, геометричний, каліграфічний, пейзажний. Пропоную спробувати виконати орнамент у техніці нитяної графіки. Це буде зображення орнаменту у стрічці. Це буде узор у смужці з ритмічним повторенням геометричних фігур, які ми заповнимо кольоровими нитками використовуючи знання заповнень базових форм.
Дивись інструкційну картку покрокового зображення орнаменту:
Дивись відео тут:Чекаю фото виконаних зображень орнаменту.
04.10.2022р.
Гурток "Олівець-малювець" ( ІІ група)
Тема: Натюрморт з геометричних фігур у різнних положеннях на білому та сірому фоні.Малювання меблів.Головним завданням сьогодні на занятті буде навчитись зображувати натюрморт з геометричних фігур та виконання малюнка меблів.
Пригадаємо.1. Що таке натюрморт?(Натюрморт — це зображення нерухомих, застиглих предметів (квітів, овочів, фруктів, меблів, килимів тощо).2. Які ви знаєте геометричні фігури? Дивись відео з інтернету тут:3. Назвіть види геометричних фігур. Дивись відео з інтернету тут:Нас цікавлять, сьогодні, саме об'ємні геометричні фігури.Перегляньте фото натюрмортів з геометричних фігур відповідно до нашої теми заняття.
Завдання: намалювати натюрморт з геометричних фігур. Щоб намалювати натюрморт спочатку уважно роздивіться, як зображують художники геометричні об'ємні фігури у своїх роботах.
Як намалювати поетапно стілець дивись тут:
Для зорового сприймання:
27.09.2022р.
Гурток "Олівець-малювець" ( ІІ група)
Тема: Закони лінійної та повітряної перспективи. Перспективні скорочення.
Ознайомимось коротко. У образотворчому мистецтві існують види перспектив: фронтальна, кутова, повітряна та лінійна.
Ознайомтесь та перегляньте відео за посиланням тут:Дивись відео тут:
Запам'ятайте основний закон перспективи:всі паралельні лінії віддаляючись від спостерігаючого сходяться у одній точці.Необхідно знати ще й такі закони перспективи.
1. По мірі віддалення предмети зменшуються.
2. Колір блідне.
3. Контрастність поступово лагідніє.
4. Ближні предмети зображаються детально, а дальні узагальнено.
5. Видалені світлі предмети притемняються, а темні освітлюються.
Перегляньте відео тут:
Завдання: Виконайте малюнок у перспективі. Можна за допомогою переглянутих відео.
Чекаю фото малюнків у групі вайберу.
Необхідно знати ще й такі закони перспективи.
1. По мірі віддалення предмети зменшуються.
2. Колір блідне.
3. Контрастність поступово лагідніє.
4. Ближні предмети зображаються детально, а дальні узагальнено.
5. Видалені світлі предмети притемняються, а темні освітлюються.
Перегляньте відео тут:
Завдання: Виконайте малюнок у перспективі. Можна за допомогою переглянутих відео.
Чекаю фото малюнків у групі вайберу.
20.09.2022р.
Всім! Всім! Всім!
Доброго та спокійного дня!
Ми продовжуємо навчання з використанням дистанційних технологій.
За новим розкладом.
На дистанційному занятті ми будемо зустрічатись по
вівторкам о 13.15. до 16.15.
Під час роботи з восковою крейдою і пастеллю забороняється:
- 1.брати їх до рота;
- 2.засовувати у вухо, ніс, очі собі або сусідові;
- 3.розмахувати ними;
- 4.ламати;
- 5.класти в непризначене для них місце;
- 6.малювати на тілі або одязі як свєму, так і сусіда;
- 7.кидатися ними.
При роботі з фарбами і клеєм слід уникати:
- 1.попадання їх в очі, до рота, у ніс.
- 2.можливості забруднити обличчя, одяг.
3.Не можна пробувати фарби, клей та інші матеріали на смак.
- Протягом заняття необхідно стежити за чистотою рук і робочого столу.
- У разі будь-яких неполадок або пошкоджень шкіри обов'язково звернутися за допомогою до керівника гуртка..
- Після закінчення роботи прибрати приналежності на місце.
- Вимити руки.
- Привести в порядок робоче місце.
Спілкуємось у вайбер групі в разі винекнення запитань. Відповім на всі поставлені запитання.
Плавно переходимо до практичної частини.
Ми сьогодні,так вже вийшло, проводимо наше перше заняття. Тому відштовхуватись будемо від традиційно прийнятого проведення першого заняття на тему: «Творчість торує шлях до перемоги!».
Хтось вже може зрозумів, наші малюнки будуть присвячені нашій незламній Україні.
Вправа: "Асоціативний кущ":
Пропоную поміркувати про Україну.
- Які асоціації викликає у вас слово Україна?
- Назвіть слова, які відносяться до цього слова (УКРАЇНА)
(Наприклад: мова солов"їна, вареники, пироги, вишиванка, вінок, пісня, танок, щастя, добро, мир).
Зображення слів на аркуші паперу відповідно до заданої тематики називається тегами.
Пропоную вам на аркуші паперу виконати зображення тегів на тему Україна.
Слова можна друкувати, писати письмовими літерами, малювати кожну літеру. Проявіть свою творчість. При умові, що вся поверхня аркуша паперу буде заповнення словами тегами.
Малюнки можуть бути схожими на такий:
- Чекаю ваші фото малюнків у групі вайберу.
Немає коментарів:
Дописати коментар