"Дистанційне навчання" - 3

09.01.2024р.

Гурток "Олівець-малювець"

Тема: Малюнок зображення предметів з врахуванням симетрії та силуету предмета.

         Переглянемо, пригадаємо та запамятаємо поняття: симетрія, силует, контур.

З перегляду  фото слайду ми можемо впевнено говорити про зображення предметів навколо нас. Ми можемо без труднощів знайти предмети симетричні. Це наприклад: метелик, каструлька, жук сонечко, листок, вікно (воно може бути і асиметричної форми), вироби симетричних витинанок. Назвіть ще приклади... 

Силуетом можуть бути всі предмети, якщо на них буде падати тінь, або ми не будемо їм промальовувати деталі. 
Контур - це простіше кажучи, лінія по кортуру предмета. З будь-якого предмету обвівши на папері ми можемо отримати контур.
Для виконання малюнка з використанням цих понять ми можемо використати різні способи та техніки малювання.
Наприклад: це малювання з використанням готового шаблону;
це техніка набриску;
виконання ескізів та виготовлення витинанок;
малювання штампами;
малювання по клітинкам.

Потринуйтесь виконайте завдання: намалюйте симетрично птаха та зимові сніжинки.


Завдання: Виконайте силуетний симетричний, або асиметричний малюнок  із використанням зображення контура предмета на власний вибір.
Наприклад:
Чекаю фото ваших малюнків у групі вайберу.


Гурток "Павутинка"

Тема: Виконання зображення "хвиля". Ознайомлення з базовою формою нитяної графіки "хвиля". Тренувальна вправа їз зображення та виконання її заповнення ниткою.

Сьогодні продовжуємо вивчення базових форм нитяної графіки - "дуга" .

То що ж таке дуга?

Дуга - це зображена частина лінії на колі. Можна сказати, що це частина кола, яка має дві точки початок і кінець.
Дуга може мати будь-яке місце на колі. Тобто дуга може виглядати так на будь-якому місці де вона зображена.


Щоб  працювати із цим зображенням нам треба її намалювати на виворітному боці картону. Потім виготовити схему. Проколоти дугу шилом через 5 мм дірочка від дірочки.
І використовуючи правило заповнення базової форми "дуга", виконати заповнення ниткою за інструкцією на фото. Дотримуючись числових показників за стрілочками.
Починати треба з першої дірочки (немає різниці з якого боку зправа чи зліва), Якщо дуга гарно вигнута, як на малюнку, то ми знаходимо другу точку в середині дуги та повертаємось назад на лицевий бік картону через сусідню дірочку. Далі продовжуємо почерговий рух заповнення ниткою дірочок поки не дійдемо до останньої дірочки.

 

Завдання: Виконати за описом (що вище) зображення базової форми "дуга".
Чекаю  фото ваших робіт у групі вайберу.
На наступному занятті ми продовжимо працювати з цією базовою формою та ознайомимось з новою - "хвиля". 

08.01.2024р. 

Гурток " Олівець-малювець"
Тема: Поняття "симетрія", "асиметрія".
Розглянемо ці два поняття: Симетрія – це розмірне, пропорційне розміщення частин цілого відносно площини, осі або центра. Є багато видів симетрії. Найпростіший із них – дзеркальний, за якого частини фігури розташовані одна відносно одної як предмет і його відображення в дзеркалі. Одяг людини, як і її статура найчастіше є симетричними.



А що ж таке асиметрія? Літера «а» на початку цього слова є показником протилежності, тобто відсутності (у цьому випадку — симетрії).

Асиметрія – це порушення симетрії елементів у межах цілогоасиметричність одягу створює враження руху, активності.

Легше зрозуміти ці поняття розглянувши малюнок. На ньому зображено два дерева. Проведемо віс  (поділимо дерева навпіл з гори до низу) та розглянемо кожну з половинок дерева що утворились. Ми бачимо, що малюнок першого дерева має однакове розгалудження крони, а на іншому малюнку половинки відрізняються одна від одної зовсім. Тому ми можемо зробити висновок та запам'ятати, Що на першому малюнку зображення симетричне один одному, а на другому асиметричні. (Ілюстраційний матеріал використала з інтернет ресуру).


симетричний 
асиметричний
Завдання: Виконати малюнок використовуючи поняття "симетрія",  або "асиметрія"
Малюнки можна малювати свої, використовуючи свою уяву та мислення. Зображення малюнків повинно бути в кольорі та закінченим.
Чекаю ваші фото робіт у групі вайберу.

     Гурток "Павутинка"
Тема: Виготовлення сюжетного малюнка "Вогні новорічних свічок"
Пропоную малюнок.
Ви бачите малюнки в кольорі та розфарбовку. За зображенням розфаобовки ви можете виконати ескіз малюнка та виготовити схему малюнка. Потім виконати заповнення кольоровими нитками кожної з частин схеми використовуючи правило заповнення базової форми коло. Підбирати кольорову гаму малюнка можна кожному самостійно.


По крокове виконання зображення малюнка

Звертаю увагу: малюнок виконуємо в техніці нитяної графіки. Тобто як завжди на нашому занятті гуртка "Павутинка"
Чекаю ваші фото робіт у групі вайберу.

28.11.2023р.

Гурток: "Павутинка"
Тема: Узор в колі. Виконання зображення в колі.
На минулому занятті ми працювали із зображенням малюнка у колі. 
За фотозображенням інструкційної картки треба було намалювати ескіз кола.
Розділити бічні сторони кола навпіл та вимірюючи 4 см 5мм по колу позначити мітки місць ліній поділу кола на 6 однакових частин. Виготовити схему (проколоти зображення узору в колі через 5 мм дірочка від дірочки).


Далі  заповнення кожної з 6 частин по колу використовуючи правило заповнення базової форми коло І способом. При цьому рухаємось по колу хоч у нас частинка має зображення трикутника.


Нагадаю та повторюсь: заповнювати кожну з частин кола можна одним кольором, або використовуючи нову нитку для іншої частинки іншим кольором. За проявом вашого бажання ви можете доповнити цей узор в колі. Це може бути просто узор, сніжинка, можна доробити кріплення та отримаємо новорічну іграшку. 
Повинно отриматись ось таке зображення та заповнення узора в колі.



Чекаю фото ваших робіт у групі вайберу. 



Гурток: "Олівець-малювець"
Тема: Виконання малюнка на вільно обрану тему.

Сьогодні є у Вас можливість намалювати малюнки спираючись на отримані знання та вміння від попередніх занять. 
Намалюйте малюнок з допомогою різних ліній, будь яким способом. Ми виконували малюнки різними способами. Щоб він був кольорово закінчений. Тобто у кольорі чи то олівцями кольоровими, фломастерами, фарбами.
  Чекаю Ваші  фото роботи у групі вайберу.

27.11.2023р.

Гурток:"Павутинка"
Тема: Виконання зображення  вміщує в себе базові форми кола. Узор в колі.
Пригадаємо зображення базової форми коло в нитяній графіці за інструкційною карткою.. 

І спосіб

ІІ спосіб

Пропоную попрацювати за по кроковою інструкційною карткою заповнивши коло узором. У вас отримається зображення сніжинки в техніці нитяна графіка
Інструкційна картка:

На 1 схемі:
Накресліть коло. Визначте середину бокових сторін. Та від них відміряйте однакової довжини відрізки довжиною 4см 5 мм. Так проставте на колі відмітки для проведення ліній через усе коло, щоб розділити його на 6 однакових частин.
На 2 схемі:
Виготовте схему малюнка. Проколіть дірочки на відстані 5мм одна від одної. Працюйте на виворітному боці та дотримуйтесь правил безпечного користування з шилом та голкою. 
На 3 схемі:
Заповнюйте кожну з 6 частин за інструкцією покрокових рухів. Рухаємось по колу заповнюємо схему за правилом заповнення базової форми коло 1 способом.
На 4 схемі:
Зображення, яке повинно бути у вас на лицевому боці. На виворітному боці, не забуваємо, повинні бути короткі сцібки.
Кольорову гаму можна обрати різну, або одного кольору.
Роботи багато, тому розраховуємо працювати два заняття.  
Чекаю фото ваших робіт у групі вайберу.



Гурток: "Олівець-малювець" І група

                                                                  Доброго дня!

                             Працюємо сьогодні з використанням дистанційних технологій.
Тема: Малювання на довільне скупчення спіралеподібних ліній, малювання за асоціацією.

Ви вже отримали на попередніх заняттях вміння виконувати зображення спіралеподібних ліній. 
                Пригадайте та потринуйтесь малювати спіралеподібні лінії.



  Подумайте і скажіть:
1.Де в навколишньому середовищі ви можете зустрічати такі пружинки?(В іграшках, в запчастинах до велосипеда, автомобіля, трактора, в кульновій ручці, кудряве волосся.)
2.В яких малюнках найчастіше ми можемо бачити спіралеподібні лінії? (Малюнки у графіці)
3. Як іншим словом можна назвати спіралеподібні лінії? (Пружинки)
                                                                    Завдання:
                  Виконайте малюнок із зображення на ньому спіралеподібних ліній.
Можна малювати малюнки з використанням вашої уяви та асоціацій.
Можна малювати малюнок за зразком ( ілюстрації з інтернет ресурсів):


 Малюнки повинні бути  кольоровими.
Чекаю фото ваших робіт на сторінці у групі вайберу.

10.10.2022р.

Гурток "Олівець-малювець" ( ІІ група)

 Тема: Натюрморт з геометричних фігур у різних положеннях на білому фоні.

Розгляньте малюнки натюрмортів.



Назвіть об'ємні геометричні фігури, що зображені на малюнках.

Ви переглядами малюнки натюрмортів. На кожному з них є зображений циліндр, також є конус та куб.
Розгляньте поетапне зображення циліндра.




Завдання: Виконайте малюнок цилінда. Розташуйте його за власним бажанням вертикально, або горизонтально та зобразіть ще об'ємну геометричну фігуру.
За бажанням намалюйте предмет циліндричної форми, що використовується у вас вдома у повсякденному житті. Будь ласка малюнок зображуйте на весь аркуш паперу. Щоб він був гарно видимим на білому фоні. Це може бути: каструля, велика, глибока миска, бідончик, банка та інше. 
Зверніть увагу на розташування фігур. Вони повинні зображуватись близько та із використанням способу накладання одного на інший.

У кого виникають проблеми перегляньте відео на допомогу тут:
Чекаю ваші фото робіт у групі вайберу. Будь ласка  попросіть, щоб вас хтось сфотографував. Робіть фото, щоб видно було того, хто малював малюнок.

10.10.2022р.

Гурток "Павутинка" (ІІІ група)

Тема: Виконання малюнка орнаменту за задумом вихованців в техніці нитяна графіка.

Орна́мент (від лат. ornamentum — прикраса) — візерунок або узор, побудований на ритмічному повторенні геометричних елементів, стилізованих тваринних чи рослинних мотивів.
Орнаменти ми зустрічаємо дуже часто на вишивках українського  національного одягу та речей. Є види орнаменту:
рослинний,зооморфний, антропоморфний, геометричний, каліграфічний, пейзажний.                                                                                                                                                      
 Пропоную спробувати виконати орнамент у техніці нитяної графіки. Це буде зображення орнаменту у стрічці. 
Це буде узор у смужці з ритмічним повторенням геометричних фігур, які ми заповнимо кольоровими нитками використовуючи знання заповнень базових форм.

Дивись інструкційну картку покрокового зображення орнаменту:


Дивись відео тут:
Чекаю фото виконаних зображень орнаменту.


04.10.2022р.

 Гурток "Олівець-малювець" ( ІІ група)

Тема: Натюрморт з геометричних фігур у різнних положеннях на білому та сірому фоні.
Малювання меблів.
Головним завданням сьогодні на занятті буде навчитись зображувати натюрморт з геометричних фігур та виконання малюнка меблів.

Пригадаємо.
1. Що таке натюрморт?
(Натюрморт — це зображення нерухомих, застиглих предметів (квітів, овочів, фруктів, меблів, килимів тощо).
2. Які ви знаєте геометричні фігури? Дивись відео з інтернету тут:
3. Назвіть види геометричних фігур. Дивись відео з інтернету тут:
Нас цікавлять, сьогодні, саме об'ємні  геометричні фігури.
Перегляньте фото натюрмортів з геометричних фігур відповідно до нашої теми заняття.



Завдання: намалювати натюрморт з геометричних фігур. 
Щоб намалювати натюрморт спочатку уважно роздивіться, як зображують художники геометричні об'ємні фігури у своїх роботах.




Завдання: намалювати малюнок меблів за вибором.

Як намалювати поетапно стілець дивись тут:

Для зорового сприймання:

Можна намалювати меблі будь які за бажанням.
Чекаю ваші фоторезультати у групі вайберу.


27.09.2022р. 

 Гурток "Олівець-малювець" ( ІІ група)

Тема: Закони лінійної та повітряної перспективи. Перспективні скорочення.

Ознайомимось коротко. 
У образотворчому мистецтві існують  види перспектив: фронтальна, кутова, повітряна та лінійна.

Ознайомтесь та перегляньте відео за посиланням тут:
Дивись відео тут:

Запам'ятайте основний закон перспективи:
всі  паралельні лінії віддаляючись від спостерігаючого сходяться у одній точці.

Необхідно знати ще й такі закони перспективи.

1.      По мірі віддалення предмети зменшуються.

2.      Колір блідне.

3.      Контрастність поступово лагідніє.

4.      Ближні предмети зображаються детально, а дальні узагальнено.

 5.     Видалені світлі предмети притемняються, а темні освітлюються.

                               Перегляньте відео тут:

Завдання: Виконайте малюнок у перспективі. Можна за допомогою переглянутих відео.

 Чекаю фото малюнків у групі вайберу.

 20.09.2022р. 

Гурток "Олівець-малювець" ( ІІ група)

                                                    Всім! Всім! Всім! 
                                             Доброго та спокійного дня!

      Ми продовжуємо навчання з використанням дистанційних технологій.
За новим розкладом. 

                     На дистанційному занятті ми будемо зустрічатись по

                                             вівторкам о 13.15. до 16.15.                                                                                                                    

Тема: Ознайомлення  з планом  роботи  гуртка  на  навчальний рік.  Організаційні питання.  Правила  поведінки  в  колективі.  Інструменти  та  матеріали.  Правила безпеки на заняттях.

                                 1.  Гра.  Перевір своє необхідне обладнання:
Я пропоную вам відгадати слова- шифри. Тут зашифровані слова з обладнання та матеріалів. Названі лише приголосні звуки, без голосних. Необхідно назвати їх назви:

          1.    ЛЬБМ - ?              4. ПНЗЛК -?           7. ФРБ - ?
          2.    ЛВЦ - ?                 5. ВД -                    8. ЛНЙК - ?
          3.    ГМК - ?                 6. ППР -?               9, СРВТК - ?
                                                                               (Чекаю ваші відповіді у групі вайберу)
2. Ознайомлення з планом роботи гуртка на навчальний рік.
   Хочу повідомити вам про план роботи гуртка. 
Гурток "Олівець-малювець" продовжує свою творчу роботу. та ваше навчання в ньому.
Цього року ви вважаєтесь найстаршою групою по відвідуванні занять гуртка. Тому, що ви вже навчатиметесь третій рік. Нвчання проходитимуть відповідно навчальній програмі. і за програмою діти мають вчитись три роки в одному гуртку.  Саме в цьому році бажаючі вихованці можуть закінчити своє навчання у гуртку за  бажанням та за умови, якщо відвідував гурток сумлінно та майже без пропусків три роки. По закінченні навчального року діти пройшовши підсумковий іспит отримують свідоцтво про закінчення навчання у гуртку. 
   Ми і надалі будемо удосконалювати свої вміння творчих виконань малюнків  використовуючи нетрадиційні способи малювання.
          3.  Тому пригадаємо правила поводження з інструментами на занятті гуртка.

 Під час роботи з восковою крейдою і пастеллю забороняється:

  • 1.брати їх до рота;
  • 2.засовувати у вухо, ніс, очі собі або сусідові;
  • 3.розмахувати ними;
  • 4.ламати;
  • 5.класти в непризначене для них місце;
  • 6.малювати на тілі або одязі як свєму, так і сусіда;
  • 7.кидатися ними.

  • При роботі з фарбами і клеєм слід уникати:

    • 1.попадання їх в очі, до рота, у ніс.
    • 2.можливості забруднити обличчя, одяг.

     3.Не можна пробувати фарби, клей та інші матеріали на смак.

     - Протягом заняття необхідно стежити за чистотою рук і робочого столу.

    - У разі будь-яких неполадок або пошкоджень шкіри обов'язково звернутися за допомогою до керівника гуртка..

    -  Після закінчення роботи прибрати приналежності на місце.

     - Вимити руки.

    - Привести в порядок робоче місце.

  • Спілкуємось у вайбер групі в разі винекнення запитань. Відповім на всі поставлені запитання.

  •                              Плавно переходимо до практичної частини.

  • Ми сьогодні,так вже вийшло, проводимо наше перше заняття. Тому відштовхуватись будемо від традиційно прийнятого проведення першого заняття на тему: «Творчість торує шлях до перемоги!».

  •  Хтось вже може зрозумів, наші малюнки будуть присвячені нашій незламній Україні.

  •                                Вправа: "Асоціативний кущ":

  • Пропоную поміркувати про Україну.

  • - Які асоціації викликає у вас слово Україна?

  • - Назвіть слова, які відносяться до цього слова (УКРАЇНА)

  • (Наприклад: мова солов"їна, вареники, пироги, вишиванка, вінок, пісня, танок, щастя, добро, мир).

  • Зображення слів на аркуші паперу відповідно до заданої тематики називається тегами.

  • Пропоную вам на аркуші паперу виконати зображення тегів на тему Україна.

  • Слова можна друкувати, писати письмовими літерами, малювати кожну літеру. Проявіть свою творчість. При умові, що вся поверхня аркуша паперу буде заповнення словами тегами.

  • Малюнки можуть бути схожими на такий:

  • Чекаю ваші фото малюнків у групі вайберу.



Немає коментарів:

Дописати коментар