Вже час осінніх інфекційних захворювань.
Перегляньте відео та візьміть інформацію до відому. Дивитись тут:
Пропоную
ЧИМ ЗАЙНЯТИСЯ З ДІТЬМИ, щоб зняти тривогу, психоемоційну напругу та і просто з користтю провести час.
Відновлюємо навчання з використання технологій дистанційного навчання.
Розпочинаються прохолодні дні.
Діти знову починають хворіти. Візьміть до уваги!
Інформація для ознайомлення
Тема: Протидія булінгу.
План ознайомлення:
1. БУЛІНГ: ПОРАДИ БАТЬКАМ, ПЕДАГОГАМ ТА ДІТЯМ?
2. ЩО ТАКЕ БУЛІНГ ТА ЯКІ ЙОГО ПРИЧИНИ?
3. ЯК ВІДРІЗНИТИ БУЛІНГ ТА СВАРКУ МІЖ ДІТЬМИ?
4. ЯК ЗРОЗУМІТИ, ЩО ВАШУ ДИТИНУ ПІДДАЮТЬ ЦЬКУВАННЮ?
5. ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТИ СТАВ ЖЕРТВОЮ БУЛІНГУ?
6. ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВИ СТАЛИ СВІДКОМ ЦЬКУВАННЯ?
7. ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ІНШИХ ЦЬКУЄШ ТИ?
8. ЯК ДОПОМОГТИ ДИТИНІ, ЯКА ЦЬКУЄ ІНШИХ?
Відповідь за посиланням
16 листопада – Міжнародний день толерантності
Творчестве літо з КЗ "ЦДЮТ Долинської райради"
Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час літніх канікул читати тут:
«Ми – громадяни України, ми - громадяни Європи»

Шановні батьки!
Уряд оголосив загальнонаціональний карантин до 3 квітня. Однак ми розуміємо, що просто не ходити до школи чи іншого закладу освіти – недостатньо. Важливо, щоб батьки знали, як діяти в ситуації карантину та від чого берегти дітей. Тому така інформація зараз дуже потрібна”. Інфекція передається переважно повітряно-крапельним шляхом від зараженої людини або через дотик до забруднених поверхонь.
ЩО РОБИТИ:
- -попросити дітей не підходити ближче ніж на 1 метр до людей, що кашляють, чхають або мають жар
- -нагадувати дітям про обов’язкове миття рук перед прийомом їжі та після відвідування вбиральні (мити руки потрібно щонайменше 20 секунд або використовувати дезінфекційні засоби для рук)
- -попросити дітей утриматися від прийому їжі з загальних упаковок або посуду (горішки, чіпси, печиво та інші снеки), куди багато людей занурюють руки
- -просити дітей уникати привітальних обіймів і рукостискань, поки епідеміологічна ситуація не стабілізується
- -посилити вимоги до вологого прибирання приміщень, очищення та дезінфекції об’єктів, яких торкається велика кількість людей, провітрювати приміщення
- -важливо уникати місць масового скупчення людей.
Симптоми інфекції: кашель, біль у горлі, риніт, лихоманка, утруднене дихання, сухий кашель, чхання, біль у грудині; у деяких випадках – діарея або кон'юнктивіт. У складних випадках інфекція може викликати пневмонію. У деяких випадках ця хвороба може бути смертельною, однак переважно це відбувається з людьми середнього чи похилого віку, що мають супутні захворювання.
ЩО РОБИТИ: у разі підвищеної температури дитина має залишитися вдома до повного одужання та одразу отримати консультацію сімейного лікаря. Як правильно поводити себе в умовах поширення вірусу?
- -мити руки щонайменше 20 секунд або використовувати дезінфекційні засоби для рук
- -під час кашлю або чхання прикривати рот і ніс паперовою хустинкою, яку потім необхідно викинути; чхати також правильно у згин ліктя
- -не підходити ближче ніж на 1 метр до людей, що кашляють, чхають або мають жар, уникати будь-якого тісного контакту з ними
- -не споживати сирих чи недостатньо термічно оброблених продуктів тваринного походження.
На період проведення карантинних заходів пропонуємо навчатись дистанційно.
П'амятка для батьків:
1. Створіть психологічну атмосферу дитині в її пошуках, де вона могла б знайти собі розраду у разі своїх розчарувань.
2. Підтримуйте здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до ранніх невдач. Уникайте негативної оцінки спроб дитини.
3.Будьте терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість ідеї дитини. Намагайтесь відповідати на всі питання, навіть якщо вони вам здаються безглуздими.
4. Залишайте дитину одну (не на довго) і дозволяйте їй, якщо вона бажає , самій займатись своїми справами. Надлишок опіки може обмежити творчість.
5. Допомагайте дитині формувати її систему цінностей, не обов'язково засновану на її системі поглядів, щоб вона могла поважати себе і свої ідеї поряд з іншими та їх носіями.
6. Допомагайте дитині задовольняти основні людські потреби, оскільки людина рідко досягає висот у самостверджені.
7. Допомагайте долати розчарування і сумніви, коли вона залишається сама в процесі не зрозумілого ровесникам творчого пошуку: нехай дитина збереже свій творчий імпульс.
8.Поясніть, що не на всі запитання завжди можна відповісти однозначно. Для цього потрібен час, або дитини- терпіння. Вона має навчитися жити в інтелентуальному напруженні. Не відкидаючи своїх ідей.
9.Допомагайте цінувати в собі творчу особистість. Однак її поведінка не має виходити за межі пристойного.
10. Допомагайте дитині глибше пізнати себе. Виявляйте симпатію до її перших спроб виразити таку ідею словами і розробити зрозумілою для оточуючих.
Для вихованців та всіх бажаючих пропонуємо навчатись на гутрках "Олівець-малювець" та "Павутинка".
Матеріали розміщуємо на сторінці "Дистанційне навчання (для вихованців)"
Дякую за розуміння та сподіваюсь на гарно проведений час під час навчання.
Керівник гуртків: Пайцун І.А.
П'амятка для батьків:
1. Створіть психологічну атмосферу дитині в її пошуках, де вона могла б знайти собі розраду у разі своїх розчарувань.
2. Підтримуйте здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до ранніх невдач. Уникайте негативної оцінки спроб дитини.
3.Будьте терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість ідеї дитини. Намагайтесь відповідати на всі питання, навіть якщо вони вам здаються безглуздими.
4. Залишайте дитину одну (не на довго) і дозволяйте їй, якщо вона бажає , самій займатись своїми справами. Надлишок опіки може обмежити творчість.
5. Допомагайте дитині формувати її систему цінностей, не обов'язково засновану на її системі поглядів, щоб вона могла поважати себе і свої ідеї поряд з іншими та їх носіями.
6. Допомагайте дитині задовольняти основні людські потреби, оскільки людина рідко досягає висот у самостверджені.
7. Допомагайте долати розчарування і сумніви, коли вона залишається сама в процесі не зрозумілого ровесникам творчого пошуку: нехай дитина збереже свій творчий імпульс.
8.Поясніть, що не на всі запитання завжди можна відповісти однозначно. Для цього потрібен час, або дитини- терпіння. Вона має навчитися жити в інтелентуальному напруженні. Не відкидаючи своїх ідей.
9.Допомагайте цінувати в собі творчу особистість. Однак її поведінка не має виходити за межі пристойного.
10. Допомагайте дитині глибше пізнати себе. Виявляйте симпатію до її перших спроб виразити таку ідею словами і розробити зрозумілою для оточуючих.
Для вихованців та всіх бажаючих пропонуємо навчатись на гутрках "Олівець-малювець" та "Павутинка".
Немає коментарів:
Дописати коментар